Ah! Mes PAUVRES pieds!!!

Idag har jag ätit:

<> Knäckebrödsmacka med julskinka och svensk senap (kolla bildbevis!!)
<> Fiskgryta med saffran
<> Julvört (heter det så?!)
<> Kärleksrutor
<> Köttbullar
<> Varmkorv med bröd och Felix ketchup
<> Glögg



Anledningen? Jag har stått i en av stånden på Julmarknaden i Svenska Kyrkan. I sex timmar i sträck. Det var varmt, blåsigt, stressigt, galet, kladdigt och helt sjukt roligt. Jag trodde det aldrig, men jag skulle fan passa att jobba på McDonald's. I alla fall för en dag. Jag hade koll, jag hade kul, och trots att det var sjukt stressigt så log och skrattade åt kunderna. Jag hade roligt. Men nu... Ajajaj. Mina fötter. Och min kropp. Det typ surrar i hela kroppen. Jag är helt slut, men allvarligt talat; det är värt det. Jag hade sjukt kul.
(Det här skrevs den 1a December men blogghelvetet krånglade så jag fick uppdatera den nu istället)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0