Julklappspanik.

Nu behöver jag ytterligare tips på vad jag kan ge som present till familjen jag bor hos.
Denna gång julklappar.

Jag funderar på att ge barnen tillsammans typ glitterpennor och ett ritblock och sånt skit. Problemet är att Leo inte ritar så mycket. Kanske kan ge honom något annat? Som vaddå? Visst, han gillar lego, men vad kostar det egentligen? Och han har redan så mycket.

Och föräldrarna... Känns som om man verkligen borde ge dem något. Där kan vi snacka panik. Jag kan inte ge dem något ätbart eftersom de åker till Egypten dagen efter att jag åker hem till Sverige. Någon bok... Jag gav dem en bok när jag flyttade hit som de typ "åh tack" och slängde upp i bokhyllan. Sen då?

Vad ger man till folk som redan har allt?
Snälla hjälp!

Kommentarer
Postat av: Universalappeal

Till de ger man något ätbart eller drickbart. Eller kanske en upplevelse av något slag. kanske ett vin som de ska lagra några år. Eller fin choklad. De kan ju
äta den när de kommer hem

2007-12-03 @ 12:24:55
URL: http://universalappeal.blogg.se/
Postat av: felicia

jaa, choklad var smart! Lyxpraliner! :D

2007-12-03 @ 12:36:48
URL: http://fgj.blogg.se
Postat av: Gustav

Leo splar väll warhamer det finns små paket för kanske 50 spänn här i sverige med lite feta gubbar i och fråga honom om han spelar ett speciellt lag tror han spelar
dwarfs

2007-12-03 @ 18:13:45
Postat av: mormor

De har väl julbasar i svenska kyrkan, köp något typiskt svenskt där till de vuxna.

2007-12-04 @ 11:29:24
Postat av: Maria

je herregud jag har samma problem, och jag har inte hunnit känna dem så bra heller! men men blir väl nått skit bara... Glitterpennor var en bra idé, den snor jag nog för det har dem inte här!!

2007-12-04 @ 12:32:34
URL: http://mariaanderzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0