Min önskelista

Nu har flera frågat mig vad jag önskat mig i julklapp och födelsedagspresent. Jag har bara undvikt frågan, dels för att jag inte riktigt vet vad jag önskar mig, och dels för att jag är livrädd att kanske inte ens kommer kunna ta mig hem innan jul. Men jag har funderat stenhårt och kommit på lite saker jag faktiskt önskar mig:

♥   Sjukt colla t-shirts (typ från Monki, med tryck eller bara snygga)
♥   Kofta (mysig, fin, snygg, duvblå/dovt blå, dovt lila, mörkt smaragdgrön, grå... Ja ni fattar stilen)
♥   Skyssta vinterkängor/stövlar som man kan gå långt i och samtidigt vara snygg i i Paris
♥   Riktigt bra rakhyvlar (jag känner att jag håller på att förfalla här borta)
♥   Smink (som är lätt att applicera, typ den där "forgetit"-täckkrämen eller cremerouge)
♥   Parfym som luktar "Hanna"

Och viktigast av allt:
♥   Jag önskar mig något jag kan sysselsätta mig med under våren. Jag har så jävla mycket dötid att slå ihäl så jag behöver något att pilla med. Något kreativt, vet inte vad. Är inne på typ att börja brodera, sticka, virka, teckna, you get it. Något som tar lång tid men som man kan ta med sig i väskan och sitta och pilla med på ett café, vill inte sitta hemma och mögla för mycket, jag känner mig i vägen...

Nu har ni nåt att fundera på! Jag hoppas verkligen träffa er snart, saknar er så det svider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0