Baba gästbloggar.

För alla nyfikna svennar där hemma som inte har besökt Hanna i Paris kommer här en kort resumé av min resa hittils.
Klockan kvart över 8 i morse gick jag hemifrån och och då hade redan allt som kunde gå fel gått fel, innan jag ens kom till flygplatsen! Det var ett spårlöst försvinnande av passet, en trip till Arlanda för ett provisoriskt och mycket dyrt pass, det var en trasig skrivare och därmed misslyckande med att checka in online, en urladdad mobil utan laddare, inga allergitabletter m.m. Men inget ont som inte för något gott med sig, från flygplatsen och hem hit till Hannas älskvärda lilla Harry Potterskrubb där jag sitter nu har nämligen allt gått perfekt! Trots att jag hade sagt fel ankomsttid för bussen stod hon där klockan halv fyra när jag kom, och vi kramades för första gången på tre månader, äntligen!
Sedan tog vi Metron till Bög/Judekvarteren, och åt Falaffel, promenerade och tittade lite i affärer.
Oj! Nu gick elen, stackars Hanna som står i duschen och vilken tur att datorn kan gå på batterier...
Ok, nu kom elen tillbaka! Haha
Dessutom har kusinen numer en SonyEricsson telefon vilket betyder att jag kan ladda min mobil!
I kväll ska vi först till Daniela, och äta middag nånstans, sedan ska vi antagligen klubba, fast det blir nog inte så sent, det går tydligen inga nattbussar hit... Men det är lika bra det, det är ju en dag i morgon oxå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh käraste flickor nu är en mamma helt lugn

2007-11-24 @ 23:36:23
Postat av: louise

ahh... strawberryt

2007-11-26 @ 17:08:28
Postat av: Ditte Johansson

Å en mammma till är helt lugn. Där ser du att
det går bra, lugnt och metodiskt, en sak i taget, så löser man allt! Nu är det bara hemresan kvar, å den kommer oxå gå jättebra! Puss flickor, njut och vet att ni är stora, starka och helt...underbara!

2007-11-26 @ 20:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0