En dag i Paris i slutet av november.

Det här med väder är något jag inte förstår mig på. Speciellt inte här i Paris.
Ena dagen är det 10 grader och spöregnar. Det spöregnar i tre dagar i sträck.
Sedan blir det sol och tre grader.
Sedan blir det regn och sol och regn och sol var tionde minut.
Sedan blir det bara regn och tre grader.
Sedan, som idag, blir det femton grader varmt och sol.

Så jag stack ut och sprang med min strejkdesperation i solen i bara t-shirt.

Så här klagas det inte!


(Tack för breven mamma och Linda! Ni förstår inte hur lite papper med ord på kan få mig att må!♥)


Kommentarer
Postat av: daniela

ja, vad hände med den sibiriska vintern?

2007-11-23 @ 02:03:15
Postat av: Linda

Mer brev ska det bli så det så :)

2007-11-23 @ 19:34:11
URL: http://rosaregn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0