Feber, kyla och PMS.

Jag hade tänkt fortsätta skriva ännu ett klago-inlägg där jag hade berättat för er vilken enorm feberdäng jag fick inatt och låg och yrade och frös och svettades värre än värsta maratonlöparen. Jag hade tänkt skriva om min fruktansvärda huvudvärk och att barnen fortfarande är lediga vilken gör att jag måste jobba, jobba, jobba. Jag hade tänkt skriva om min godishetsätning på grund av min jävla premenstruella period och hur illa jag mådde efteråt.

Men hörni, det behöver jag inte längre. För idag, på hallbordet, låg ett brev till mig.
Im happy again.

image37

Kommentarer
Postat av: kajsaheidrunpontén

HA!
grrrrrymma presenter jag skickar!

2007-11-07 @ 23:00:45
URL: http://suckersandhousecalls.blogspot.com
Postat av: kajsaheidrunpontén

akta dig för godisen bara.
den är inte särskilt välsmakande.
eller jo.
fast konsistensen är inte att leka med.

2007-11-07 @ 23:01:51
URL: http://suckersandhousecalls.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0