I en trea i Paris.

Nu har jag och Daniela varit på inflyttningsfest i 9onde arrondissemanget. Det var en väldigt massa gratis vin och glada fransmän som bjöd på vodka.

Jag blev full. Jag är full.
Palla att vara full i Paris.

Palla fransmän överhuvudtaget. De är ju så jävla seriösa. Antingen seriösa eller äckliga.
Nu ska jag dricka the de sommeil med Daniela. Imorgon ska vi äta omellett och sen ska vi till marche à Clingancourt. Det är svårt att skriva. Blä.

Te te te. Sova sova sova. Dricka dricka dricka vatten.
Kollar ni på när detta är skrivet ser ni ju att vi var rätt mogna och gick hem tidigt.
Heja oss.


Kommentarer
Postat av: mamma

min lilla knasiga skorpa, du skulle ju spara varafullet till baba kom, eller?/ din egen vvn/våga vara nykter

2007-11-24 @ 08:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0