...it's something I can't get my head around

Det finns en  del saker som skrämmer mig just nu:

  
♦   Att militärklädda män stående i klungor irriterat står och spänner sina käkar och feta k-pistar i händerna vid metrostationerna vid linje 1.


♦   Att jag håller på att bli påkörd av bilar/mopeder/cyklar/rullskridskoåkare/motorcyklar/bilar ungefär fyra gånger per vecka. Sådär nära så att bilen stannar när jag har båda händerna på motorhuven. Snart smäller det på riktigt.


♦   Att en relation kan förstöras så extremt lätt; bara att personen i fråga pratar med "en viss person" (vad det nu ska betyda) och bestämmer sig för att vi förmodligen inte bör ses mer.

Så. Livet är bräckligt. Så om jag krossas sönder av ensamhet eller genom att hamna under en buss, om mitt hjärta splittras och förvandlas till grått damm eller om hela jag för den delen sprängs i tusen bitar av en galen självmordsbombare kan bara tiden visa.

Vill bara säga att om jag försvinner så kommer jag att bli en ängel. En fin, skör ängel som bara syns om man tittar riktigt noga. Långt, blont lockigt hår ska jag ha och vit, skir klänning med spets och pärlbroderier.
Det har jag bestämt.


Kommentarer
Postat av: kajsaheidrunpontén

jag hoppas jag får dig som skyddsängel då

2007-11-18 @ 15:22:40
URL: http://suckersandhousecalls.blogspot.com
Postat av: Ted Gärdestad

Jag kan vara din ängel!

För om jag ser dig le,
Mot nån annan kis,
Tar jag planet till Paris
På lördag!

2007-11-18 @ 20:09:20
URL: http://www.youtube.com/watch?v=NXwRfnN60gU
Postat av: Gustav

NEJE för jag kommer och oänglifierar dig så att du kommer tillbaka och sne ska du och ajg bli shaulin munkar och slå varandra på pungen...(det har jag sett på film att dom gör för att göra så att dom klara att bli typ sparkade på punge å sådär

2007-11-18 @ 22:14:40
Postat av: Pindi


Att en relation kan förstöras så extremt lätt; bara att personen i fråga pratar med "en viss person" (vad det nu ska betyda) och bestämmer sig för att vi förmodligen inte bör ses mer.

Say what?

2007-11-18 @ 22:50:45
URL: http://rosaregn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0