Jag har en livvakt.

Ondagen flöt på bra. Herregud, jag klarade det. Jag kunde till och med bjuda på några skratt och äkta leenden. Fan vad jag är bra.

Dessutom har jag lyckats skaffa mig en alldeles egen parisisk livvakt. Såhär skrev han till mig idag:
"About the subway, give me the name of all men and I'll kick their ass !!! Don't touch my swedish girl !! lol"

Alltså vaddå lol? Jag skrattar högt. Men tanken är snäll. Han är rik och jobbar med pengar och ser ut att vara nio och ett halvt. Hett. Not.

Senare visade det sig att hans företag ligger på Champs Elysées... Middag?

Kommentarer
Postat av: kajsaheidrunpontén

hanna, vi pratade ju om det här igår. det är okej för man vill nypa i kinden och ta alla pengar ifrån honom. så det ÄR okej.

LOL.

eh?

2007-11-15 @ 17:09:00
Postat av: Åsa

Låter hur trevligt som helst. Det är aldrig fel att bli bjuden på middag. Du kan äta massor av KÖTT.
Kram

2007-11-16 @ 11:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0