Mystrött.

Onsdag. Bra dag om ni frågar mig.
Woha, hade jag sett mig själv skriva det där för två månader sedan skulle jag ha klätt av mig naken och sprungit runt i lägenheten spritt språngande. Nu slipper de det, som tur är.
Det går bra nu, kompis det går bra nu.

Förskylningen börjar lägga sig (bortsett från att jag är kanontrött på mornarna så funkar det).

Men lite sur är jag. Hade ju planerat att lägga upp en jättefin film på mig och Elisabeth. Datorn tankar och tankar och tankar men inte händer det något. Prutt.

Enligt Mahé börjar vintern den första december. Det börjar kännas, det är kanske fem grader kallt och man ser i det dimmiga ljuset att det inte direkt är sommar längre. Första december alltså. Hon berättade idag även att det minsann var Isaac Newton som uppfann kattluckan.
Vi får nog ta hennes kunskaper med en nya salt. Eller?

Kommentarer
Postat av: Baba

Åh, ja men hon är så söt!
Och busig, men är dom inte jobbiga längre eller?

2007-11-29 @ 22:31:13
Postat av: Baba

Föresten har min förkylning allt annat än släppt, tvärt om, tack för den hörru!

2007-11-29 @ 22:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0