En kväll i Montmartre.

Efter att ha slängt i mig en middag själv i ett mörkt kök (de hade tydligen glömt mig och åkt nånstans utan att säga något) gick jag ner till Atac (typ ICA), köpte en flarra rött vin och en påse chips och begav mig till Danielas lilla lägenhet i Montmartre. Där satt vi och lyssnade på skönt musik och rätt som det var var klockan halv ett, vi skulle ha mött upp de andra tjejerna och åkt till Truskel men vi skulle inte ha hunnit innan tunnelbanorna slutade gå, så vi bestämde oss för att gå in på en bar i närheten.

Öl och trevligt sällskap. Underbart café med avslappnad stämning och fullt med folk mitt i Montmartre. Kan knappast bli bättre en fredagskväll.

Sov hos Daniela och fait une grasse matinée; bara sitta och slöglo på tv, sånt jag känner att jag inte kan göra här hemma. Blev bjuden på frukost och hela köret. Lyx.
Tack Daniela för en skittrevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: daniela

de rien:). vilken helg, och jag var på ett museum till idag. nästan lite too much :)

2007-10-07 @ 17:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0