En månad.

Idag var det exakt en månad sedan vi stod på flygplatsen. Skabbiga, trötta.
Det var inte förrän precis innan jag skulle checka in som tårarna kom. Sedan kunde jag inte sluta. Jag grät öppet, gick runt och letade efter rätt ställe planet skulle gå ifrån, gråtandes. Stod i toalettkö, hulkandes. Tårarna och snoret rann, och jag snyftade sådär högljutt som man bara gjorde när jag var liten. Jag sket i att folk undrade vad fan jag höll på med. Jag var ledsen.


image11


Ni finns med mig hela tiden, även om jag inte längre grinar lika mycket  (man väljer sina tårar). Jag trivs faktiskt här trots att det kan vara tufft ibland. 10% av tiden här har redan gått. Det gäller att ta vara på det som är kvar. Jag ska börja med det nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA jag kan se d framför mig hahaha, hemskt egentligen mn d kan nog ha sett lite roligt ut... Sen messade du mig o gjorde att jag saknade dig ännu mer...!!!

2007-10-01 @ 14:37:50
Postat av: kajsaheidrunpontén

ja, those were the days my friend.

2007-10-01 @ 16:27:18
Postat av: Sofia Rydell

jag gillar installningen!
men horru, jag far 204 traffar pa ditt namn pa facebook. adda mej?!

2007-10-01 @ 20:41:35
URL: http://blixtrar.blogg.se
Postat av: Pindi

JAG SAKNAR DIG & JAG ÄLSKAR DEN DÄR BILDEN & JAG ÄLSKAR DIG <3
förevigt

2007-10-02 @ 09:44:05
URL: http://rosaregn.blogg.se
Postat av: Babe

I love U
<3

2007-10-02 @ 13:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0