Höst? Höst.

Idag är det onsdag. Jag har håltimme. Det är fantastiskt.
Hela dagen har gått helt smärtfritt hittils. Leo har börjat på tennis så onsdagsförmiddagarna flyter på helt utan bråk. Idag skulle de även på någon konstateljé, gick med två småflickor i varsin hand och två glada pojkar som struttade framför mig hela vägen dit. Jag kände mig väldigt harmonisk. Mammig. Herregud, jag bara väntar på hängbrösten liksom.

Hela familjen här är galet förskylda, så nu vet jag vad jag har att se fram emot.

På söndag ska kören ha konsert i kyrkan. Känns sådär, jag har verkligen ingen koll alls. Dessutom är det nuit blanche på lördag när allt är öppet och tunnelbanorna går hela natten (istället bara fram till typ ett som det är i vanliga fall). Så party och sedan sjunga klockan nio på morgonen? Ja tack, det ser jag fram emot...

Om jag pallar med har jag fått en inbjudan till "Svenska klubben" ikväll. Något tjusigt, fint där man ska ha på sig finskorna och dricka vin. Får se hur länge jag pallar med, men ska bli trevligt att träffa tjejerna i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh, finskor. we like finskor.

2007-10-03 @ 13:02:58
Postat av: Anonym

Hallå Hannsingen!
Nu ska du få en språkövning som får "Sex laxaskar att slänga sig i väggen:
Försök läsa det här om du kan...
"Tre häxor tittar på tre Swatch-klockor. Vilken häxa tittar på vilken Swatch-klocka?"
Och nu det hela på engelska:
"Three witches watch three Swatch watches. Which witch watch which Swatch watch?"
Och nu för de som gått fortsättningskursen:
"Tre könsopererade häxor tittar på tre Swatch klockknappar.
Vilken könsopererad häxa tittar på vilken Swatch klockknapp?"
Och nu på engelska:
"Three switched witches watch three Swatch watch switches. Which
switched witch watch which Swatch watch switch."
Lär de franska barnen den när de är uttråkade. Eller på onsdagar ...
Puss,
Birgitta

2007-10-04 @ 14:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0