I'll be away for a while.

Nej, jag har sån jävla kräkångest att jag vill dö.
Imorgon bitti ska jag och barnen åka själva iväg med tåg till en håla en timme utanför Grenoble.
Och jag har absolut ingen aning om vad jag har att vänta mig där.
Utom att jag har ett enormt stort ansvar för barnen (det kommer alltså vara "onsdag" i åtta dagar i sträck nu) och att deras farfar som vi ska bo hos (tror jag?!) inte talar ett ord engelska och att han dessutom har skadat axeln så jag kommer typ vara tvungen att ta hand om honom också.

Toppen.
Snälla ring mig under veckan så att jag får någonstans att andas i alla fall.
Jag har ont i magen.

Kommentarer
Postat av: mamma

Detta är en del av din "resa". Ungarna kommer garanterat att vara lugnare, inga föräldrar i närheten, de är beroende av dig. Det kommer att gå skitfint. Farfar är en rar gubbe så klart med en sådan son. Ingen dör, allt går över, /Love, mom

2007-10-28 @ 18:02:21
Postat av: mamma

HRM! Hade lite fel där, skitungarna höll på att knäcka Hanna helt, men likt FÅGEL FENIX, reste hon sig ur askan.
10.000 vuxenpoäng på ett bräde!!

2007-11-05 @ 15:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0