La grève c'est grave...


I'm far gone but your long distance call
And your capital letters keep me asking for more



Strejken fortsätter. Imorgon bitti kommer jag få åka bakpå en motorcykel till La Nation och förhoppningsvis kunna ta en métro därifrån. (De har börjat lätta lite på strejken men bara några få tåg på några linjer går så jag får helt enkelt chansa).

Mamma och Gustav kommer imorgon och jag har fått ledigt hela dagen. Jag känner mig som ett litet barn på julafton; spänd och med massor av förväntan. Ena sidan av mig känner som om jag träffade dem bara för en vecka sedan. Andra sidan undrar om de verkligen existerar på riktigt eller om de bara är ord och bilder på min dator. Imorgon får vi se.
Jag undrar hur jag kommer reagera när jag träffar dem.
Eller nej, jag vill inte veta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte hittar hem, men det gör jag. tror jag.

2007-10-19 @ 12:15:07
Postat av: Anci

Hanna! Jag hoppas VERKLIGEN att det är en motorcykel med rätt MÄRKE!! Gör mig stolt... Jag utgår från att jag inte behöver säga viket märke. Hälsa mamma och Gustav!
Kram Anci

2007-10-19 @ 16:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0