Sjuk.

Jag har åkt på en rejäl förskylning/influensa.
Jag vill bara sova och dö.
Har knaprat piller (rosa, brustabletter som smakar godis, vita, stora, små...)
hela dagen. "Hur många tabletter kan man ta om dagen?" frågar jag Bernard änsligt. "Äh, inte så viktigt" säger han och ger mig ett piller till. Vet inte om jag mår så bättre. Eller snarare; vill nog inte veta hur jag skulle känna om jag INTE knarkade just nu. Så det är väl bara att tacka och ta emot.

Det är när man mår såhär som man saknar de där hemma som mest. Jag vill ligga under ett täcke och äta chokladpudding och dåskolla på skitTV medan man somnar i smyg. Men det går ju inte. För nu måste jag plugga.

Kommentarer
Postat av: kajsaheidrunpontén

knark rocks my world.

2007-10-15 @ 22:23:04
Postat av: mamma

snart kommer mamman och tar hand om sin flickbejbis, HÅLL UT!!

2007-10-16 @ 10:05:01
Postat av: Gusta

Snart kommer vi till dig, jag räknar secunderna och lägger mig tidigt för att det så snabbt som möjligt ska bli fredag, Ska komma ihåg att köpa 1000000000000kg mumsigt godis till dig

2007-10-16 @ 15:54:03
URL: http://gekko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0