Time runs fast...

Det är redan den nionde oktober. Jag undrar vart min tid tar vägen, vart mitt liv tar vägen. Njuter jag? Eller finns jag bara till? Jag kan tyvärr inte svara på den frågan. Men jag hittade lite gamla bilder dom skvallrar om vad som hände för ett par år sedan vid samma tidpunkt på året.

Runt 9 oktober 2004: Nyförälskad och med hjärnan upp-och-ner.
Runt  9 oktober 2005: Precis gått in i väggen rejält och kunde inte annat göra än att stirra in i vardagsrumsväggen.
Runt 9 oktober 2006: Björns pyjamasparty där vi kidnappade stereon och vrålade till The Strokes och Kings of Convenience utan att någon annan riktigt fattade någonting.
Runt 9 oktober 2007: Vilse men ändå rätt nöjd i Paris.

Fast jag är väldigt, väldigt trött. Min lärare blev orolig för mig idag (jag var sådär trött så att jag höll på att svimma duvet), så hon sprang iväg och hämtade C-vitamintabletter medan resten av klassen fånstirrade med öppen mun. Sa sedan det till Bernard (allt detta på franska, gott folk! Det börjar släppa!) eftersom det egentligen var lite lustigt och i förbifarten nämnde att det kanske var brist på järn eftersom vi inte äter kött i den här familjen (eller typ inte i alla fall). När jag var iväg och hämtade barnen hade han gått till Pharmacian och köpt järntabletter till mig. Jag har hamnat i en bra familj, kan jag lova...

image18
Oj, vilket party...

Kommentarer
Postat av: mamma

Om nio dagar kommer jag och då ska vi äta kött från morgon till kväll! JAG BJUDER!!!

2007-10-10 @ 09:05:52
Postat av: kajsa, babsson & linnea

om jag var du skulle jag köpa eget kött och sätta mig på trottoarkanten. mums.
idag slutade vi klockan halv tio. vad är det för värld vi lever i?
nu sitter vi hemma hos mig och kollar på film.
babsson rör på fötterna - lägg av!
linnea undrar vad jag fnissar åt. jag fniszar åt dig. och åt björns pyjamasparty.
tihi.
pusspårä, porriz.

2007-10-10 @ 11:36:24
Postat av: Baba

Åh, Åh, det var tider det!
Jag kan verkigen inte förstå att det var så länge sen!
Var tar tiden vägen?
Jag förstår ingenting...

2007-10-10 @ 12:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0