I know a girl with the golden touch

Jag blir tokig.
Det jag saknar mest (mer än odubbade tv-serier, svensk pizza och att kunna fisa högt) är mänsklig beröring.
Bara en lätt strykning över kinden. En klapp på handryggen. Vad som helst.

Jag saknar att ha någon att skeda med. Det är det bästa som finns. Att bara ligga där, glo på TV, stirra in i en vägg, vad som helst. Bara man har någon man tycker väldigt mycket om väldigt nära.

Så snälla, kom hit och skeda lite med mig. Jag behöver det.
Verkligen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer Hanna... E på flyget redan nu :P:D:D / JK

2007-09-13 @ 22:01:00
Postat av: mamma

Om du vill kan jag stoppa tillbaka dej i min mage där du låg en gång. I
min tanke gör jag det NU. Ligga o gunga i fostervatten, aldrig hungrig, behaglig temperatur, mammas hjärtslag, mycket kärlek/Mom

2007-09-14 @ 10:27:31
Postat av: Linda

SNART BABY! <3

2007-09-14 @ 13:26:45
URL: http://rosaregn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0