I think I like today. I think it's good.

Sov nästan hela dan idag.

Eller inte hela dan, jag släpade iväg mig till skolan i morse med svullen hals och trassligt hår (orkade inte ens borsta håret i morse). Där satt jag i två timmar och stirrade in i väggen och fattade inte vad de andra sa.


Tog mig sedan hem, somnade på Metron, lyckades vakna innan min station, la mig på sängen och totaldäckade. Bernard var hemma hela dagen så han knackade försiktigt på min dörr och sa att han hade lagat lunch till mig. Han verkade lite orolig och ville ge mig en aspirin. Jag har en väldigt bra familj här, tackar för det.
Så där satt vi och myskonverserade. Jag försökte med franskan och det gick rätt bra. Gick och lade mig igen.


Hämtade barnen klockan halv fem. Allt gick bra, behövde inte ens laga middag till barnen, det tog Bernard hand om. Jag gillar min familj. I'm lucky.

Hoppas bara jag mår bättre imorgon.


Kommentarer
Postat av: mamma

Min kära lilla flicka. Vila nu mycket så att du blir frisk igen/m

2007-09-18 @ 08:26:06
Postat av: Baba

Hey babe, vi sitter i skolan och skriver cv, kollar på arbetsförmedlingen och hittar au-pair jobb, vilken sida hittade du din familj på?
Ha det nice!

2007-09-18 @ 13:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0