Im gonna sing a song with all of my friends...

Ja ni. Jag har börjat sjunga i kör. I svenska kyrkan. Jag känner mig så präktig att jag spricker.
Och jag älskar det.

Det är massa stämmor hit och dit och alla vet precis vad de ska göra utom jag, men det går, och jag har börjat komma underfund med noterna och så redan. Det är kul, det är riktigt kul. Och seriöst. Vi ska få sjunga i Printemps-varuhuset ett par gånger vid Lucia och dessutom ska vi sjunga i högmässan ett par gånger och någon gång åker vi till Lille och sjunger där. Så hey world, here i come!

Kommentarer
Postat av: mamma

så min lilla franska sångfågel, nu mår du bättre och mamman längtar så/m

2007-09-19 @ 08:42:58
Postat av: Linda

Kör är verkligen underbart!

2007-09-19 @ 10:54:02
URL: http://rosaregn.blogg.se
Postat av: Anci Hammarberg

Hej Hanna! Kul att höra om kören. Ska vi anmäla dig till nästa Idol?
Ha det bra och sköt om dig!
Anci

2007-09-19 @ 17:21:35
Postat av: Gustav

Du verkar klara dig bättre och bättre där borta i paris, längtar tills jag får komma dit. Sitter och skriver vid pappas nya imac med 24 tums skärm och allt möjligt najs, den är naijzzz

2007-09-19 @ 18:42:17
Postat av: Sofia

cool! glom inte att saga till mig innan sa jag kan komma och kolla. 06 20 91 93 65

2007-09-19 @ 21:24:57
URL: http://blixtrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0