J'aime SEPHORA

Underbara, underbara Sephora. Och de finns överallt här i Paris.
Massa must-haves grejer till överkomliga priser. Jag vill äga hela affären.

Köpte en lotion där idag för bara 5.90E som Baba skulle ha dödat för att få tag på. Man vill typ äta upp sig själv när man använt den. Luktar hallonkola och jag är kär.
Sedan älskar jag pyjamaserna på Etam. Mitt ha-begär är uppe till bristningsgränsen.

TACK mamma för det fina brevet jag fick! Tack! Blev så glad att Cecile trodde att jag grät. Hm. Nej, men glad blev jag.

Och sedan en till sak; kan någon förklara för mig varför jag inte kan ladda upp några bilder?

Kommentarer
Postat av: kajsaheidrunpontén

ÅÅÅÅH! Jag vet! Sephora is all over the place - nu ska jag tänka på dig varje gång jag använder min med vaniljsmak från Provence!
<3<3

2007-09-09 @ 11:13:56
Postat av: Anonym

Men hanna, jag har ju min "Hannalotion" som jag fick av dig! Den och skumpan ska jag ta till när saknaden blir allt för svår.

2007-09-09 @ 20:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0