Lång onsdag - igen.

Trött trött trött.
Onsdagar tar på mina krafter. Och barnen har börjat bråka med varandra. Som fan.
Grejen är att jag egentligen ska gå till Cécile och berätta om de är jävliga, men jag har undvikit det eftersom just nu orkar jag inte med ännu en utskällning. Har ingen lust att så och titta på och se arg ut medan hon står och skriker åt ungarna. Men eftersom Bernard var hemma idag och hörde hur de höll på sa han det till Cécile. Hon blev fly förbannad. Nu kommer hon tro att allt blir bra (eftersom hon har en sådan enorm auktoritet är de änglar i hennes närhet), men så fort hon drar till jobbet blir de detsamma igen.
Men vi får väl se imorgon antar jag.

Pappa ringde idag. Jag blev så glad så glad. Det gjorde verkligen min dag. Svävade på moln ett bra tag efteråt.

Nu när jag loggar in på msn hoppas jag få prata med någon. Få ur mig lite tankar, frustration, byta ord med någon.
Men ingen speciell är inne (du vet vem du är). Skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0