Mahé's anniversaire

Igår var jag så otroligt trött. Orkade i princip ingenting, efter att jag kommit hem från Daniela vid runt två gick jag och la mig i min säng och vägrade gå upp.
Lät bli att gå ut sen, var hemma, käkade en jättegod middag med hela familjen plus Ceciles lillebror och hans fru (som jag som vanligt inte minns namnet på, varför måste alla ha så komplicerade namn?!).
Sen gick jag upp i min bastu igen. Somnade vid halv tolv och vaknade tolv timmar senare. Antar att det behövdes.

Och nu till en helt annan sak; Mahé fyller sju år om exakt en vecka. Och nu är frågan: vad ger man en tjej som verkligen har allting och vars mamma inte tycker om att hon äter/får godis? Tipsa!!

Kommentarer
Postat av: maria

äsh när man är så liten känner man aldrig att man har allt, snarare tvärt om. jag kommer ihåg hur besviken jag alltid var när jag "bara" fick EN barbie sen hade jag 15 men jag ville ju ha fler!
Kanske någon fin klänning om hon nu uppskattar sånt? badskum och prylar hon kan leka med när hon badar. några fina skor kanske... Böcker, jag antar att hon är grym på att läsa, franska barn lär sig väl när de är 3 hahah

2007-09-23 @ 12:19:27
URL: http://mariasmode.blogg.se
Postat av: mormor o.morfar

Morfar undrade just varför du är så trött men jag svarade att tänk vilka stora omställningar hon varit med om under den senaste månaden. Ja, kanske det sa´ han och gick ut igen och fortsatte gjuta sina stolpar. Han borde ha blivit byggmästare i stället för flygkapten, men då hade nog inte jag kommit ut i världen så mycket. Vad glada vi blev när vi hörde att du börjat sjunga i kör. Du sjunger ju jättefint. Om en vecka återvänder vi till civilisationen igen, men vi kommer att sakna vår lilla vackra vik och den absoluta tystnaden. Tusen kramar!

2007-09-23 @ 18:44:57
Postat av: Adam

En katt? En dikt?

2007-09-23 @ 19:08:51
URL: http://allahardet.blogspot.com/
Postat av: mamma

något som lite större flickor tycker om är alltid intressant. riktiga tjejgrejer alltså. så gå till en leksaksaffär o titta på något till 8-9-10-åringar är ett hett tips/m

2007-09-23 @ 19:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0