Mat mat mat

2 september 10:08

Till frukost: en osötad yoghurt (jag fick rota länge i kylen innan jag hittade något i den stilen), en persikojuice som smakade som extremt söt öl och två små, söta kakor (madeleines). Snacka om att ställa om sina matvanor. Kanske jag vägrar att anpassa mig och går och köper knäckebröd istället.

 

Apropå matvanor så äter man väldigt små portioner och gärna bara en portion per måltid. Dricker gör man sällan till maten, i alla fall inte i den här familjen. Det tar man efter eller innan man äter. Efteråt är det alltid efterrätt som kan vara en söt fruktyoghurt eller en liten chokladmousse.

Jag kommer nog aldrig vänja mig.


Kommentarer
Postat av: Baba

Mmm. socker!
Höhöh

2007-09-03 @ 17:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0