äntligen.

Anledningen att jag inte skrivit på ett par dagar har varit att jag helt enkelt inte kommit in. Sidan har inte funkat. Varje gång jag loggat in på internet och tänkt att nu, nu ska jag skriva något riktigt bra och världsrevolterande så har jag bara mötts av ett stort rött "error".


Det är konstigt det där med hur mycket vädret påverkar mig. I en och en halv vecka har det regnat och varit riktigt surväder, i en och en halv vecka har jag varit förskyld och en riktig surHanna. Det bara fortsätter regna och jag bara fortsätter att vara sjuk och sur.
Igår tittade solen fram i en hel timme. På den timmen hann jag bli riktigt glad, jag knäppte upp min jacka och satte mig för att läsa kisandes i solen och värma upp mina förfrysta ådror i min arma kropp. Tio minuter senare gick solen i moln och det började regna. Tack för den.



(Igårkväll köpte jag biljetten hem. Det visade sig att familjen ska till New York, så jag åker hem en hel vecka innan planerat. 28 juni är jag hemma i Sverige igen. Ni kan omöjligen förstå hur konstigt och overkligt allt känns, jag vet inte vart jag ska stå.)

Kommentarer
Postat av: kajsa

AAAAARRRRVIIIIIIKAAAA

2008-04-01 @ 16:02:53
Postat av: baba

Wow!
Det är äntligen vår här nu! (sålänge det inte är ett aprilskämt dvs...)
Har suttit ute i solen och det var ritkigt varmt och härligt, och jag känner redan hur mitt energiförråd fyllts på!
Och vet du vad, om du åker till Arvika gör jag oxå det, man måste ju hålla på traditionerna! (sålänge vi delar tält alltså)
Fuck Fårö...
Åh vad jag längtar till den 28 juni!

2008-04-01 @ 17:47:53
Postat av: baba

haha, mycket utropstecken för en enda kommentar, men jag
känner mig så glad nu, tack vare solen och allt :)

2008-04-01 @ 17:49:19
Postat av: Linda

UNDERBART!

2008-04-02 @ 11:56:14
URL: http://rosaregn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0