Min helg i Normandie.

Jag och Elin åkte till havet.
Till mitt älskade hav.

Vi har åkt massa bil. Vi har upplevt tidvattnet komma och gå. Vi har promenerat i idylliska kustbyar. Jag har badat fötterna och plockat snäckor. Ätit en underbar trerättersmiddag. Picknickat. Gått på fiskmarknad. Sovit i bilen på en parkering (aj, trångt). Vi har ställt klockan för att åka och se solen gå upp. Vi har haft det så underbart.





Jag har fler bilder och en väldigt massa fina bilder. Uppdaterar imorgon.

Kommentarer
Postat av: kajsa

knark

2008-04-20 @ 20:05:37
Postat av: baba

Now it's said and done
Say goodbye to people we don't know
Go back to sleep
Let's sail away to the beaches of
Now it's said and done
So never mind that never mind at all
Go back to sleep
Let's sail away to the beaches of normandie
To Normandie

2008-04-20 @ 21:32:04
Postat av: daniela

åh, så fint. och fåglarna man hör i början, åh.

2008-04-20 @ 22:25:56
Postat av: Linda

Åh det är så vackert!

2008-04-21 @ 16:49:09
URL: http://rosaregn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0