Sooooolen

Äntligen!

Lite sol och värme. Jag tog mig (fortfarande febrig efter en och en halv vecka, yay) till närmaste park och läste. I t-shirt. 18 grader i skuggan och träden bokstavligen exploderar i sin grönska när solen väl tittar fram. Ikväll är jag frivillig barnvakt eftersom jag inte orkar med ens tanken att gå ut. Hela jag är igenslemmad av snor och svullna bihålor.


(Och vet inte hörni, men babelfish är en väldigt bra metod om man läser en text på ett språk man inte förstår. Eller så ser man till att bara plugga lite. Istället för att "bwäääh jag kan inte, fattar inte". Ett litet tips bara, höhö.)

Kommentarer
Postat av: Paulina

Ja, nu är det vår! :D

2008-04-04 @ 18:16:30
URL: http://paoulina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0