Hanna på radion.

Näe hörni. Vad höll ni på med i onsdags egentligen?
Verkade som alla utom min pappa missade min alldeles första korrespondansgrej (eller-vad-det-nu-heter)

Som straff har jag hittat sändningen så att ni kan lyssna på det efteråt.
Klicka här för att lyssna! (Ca 12 minuter in i sändningen, man kan flytta på spelpekaren)
Och nej, jag har inte lyssnat. Tänker inte lyssna heller. Vet redan hur jag låter i radion.

Var inte ett dugg nervös.
Det passade på att underbart nog hugga till 20 s innan sändning. Bra där Hanna.
Vet inte hur det gick att få fram det jag ville säga men vad jag har hört från de som lyssnat lät det bra. Tur det.

Och redaktionen var nöjda med mig och de sa att de gärna behöll mig för framtida sändningar. ("Woho! Äntligen någon vi verkligen gillar, välkommen in i gänget!" tjöt de visst...)
Så ni kanske får en till chans....

Kommentarer
Postat av: Baba

Yes!
och jag lyssnade ju självklart live! jag sa ju det!

2008-02-08 @ 14:34:21
Postat av: The G

Jag lyssnade också live!

2008-02-08 @ 16:36:07
URL: http://gekko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0