Saint Valentin.

Namnet på allas läppar. Saint Valentin. Valentine's day. Alla hjärtans dag.
Jag hade hoppas få skriva ett riktigt bittert och surfitteaktigt inlägg om hur skönt det är att vara ensam och slippa utstå pressen från det kommersiella samhället och slippa trycka i sig såna där otroligt äcklga geléhjärtan som egentligen inte smakar någonting och som har världens läskigaste konsistens och ja, ni vet.

Så råkade jag få choklad av den töntigaste killen i min klass.
Lite sådär i smyg innan vi slutade. Det var fint.

image121


Och sms jag fått och samtal och... Ja. Ibland kanske man behöver en alla hjärtans dag ändå.
I alla fall jag.

Kommentarer
Postat av: the G

jag skulle gett dig choklad om jag kunde

2008-02-15 @ 08:43:47
Postat av: Linda

Jag skulle också ha gett dig choklad om jag hade kunnat. eller snarare om jag hittat en choklad som var värd att skicka till utlandet.

2008-02-15 @ 13:56:52
Postat av: baba

Jag hatar alla hjärtans dag och ignorerade det hela dagen, tills vi gick ut och singelsöp med andra bittra singlar.
Det var alltså därför du inte fick någon hälsning från mig...

2008-02-15 @ 18:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0