Att köpa bort ångest.

JAPP! Det funkar faktiskt. En liten stund i alla fall. Jag går runt och är jättearg och irriterad och orolig och kommer behöva vara det ett bra tag till tydligen. (Och, nej mamma jag är inte gravid, n'inquiète pas!). Men i alla fall. Stack iväg till La Defense för att tröstshoppa. Och det funkar verkligen. Första gången jag var vid La Defense, alldeles för mycket folk och alldeles för stort och alldeles för lite tid men jag hann! Jag hann köpa mig en fin klänning och tre skivor; Strokes, Raphael och Interpol (ja ni, Henke och Moje, ni har fan lyckats få mig till en Interpolare, be happy!)



Väl hemma låg ett kuvert undangömt bakom räkningar och tidningar; världens bästa tröst och ångestdämpande medel. Your'e the best, K.

image95

(Psst, jag kommer vara i Sverige mellan den 1-9 mars. Se till att vara där ni med)

Kommentarer
Postat av: kajsa

men du! det är ju det jag har sagt i alla dessa år - shoppingterapi for the win!
men vem lyssnar? ingen lyssnar.

2008-01-17 @ 22:59:39
URL: http://kajsaheidrun.blogg.se
Postat av: kajsa

dessutom är jag jäävligt förvånad att mitt hemmagjorda kuvert klarade sig hela vägen genom europa

2008-01-17 @ 23:02:06
URL: http://kajsaheidrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0