Humor/Helvete

Jag säger då det. Klicka här och ni blir varse om att är man frireligös så blir man straffad. Ge fan i att gå på franskalektionen också om ni vill slippa den ovälkomna överraskningen eleverna på denna skola fick. Fast roligt var det i alla fall. Nyheter slutar aldrig förvåna mig.

Usch. Fick en annan nyhet idag, som däremot är mycket mer privat. Huvaligen. Illamående är det minsta jag kan säga att jag är. Så imorn gott folk ska jag tröstäta lakrids som lillebror skickade med mig hemifrån och köpa mig något riktigt dyrt.
Det enda som skulle lätta lite på denna nytillkomna ångest.


Kommentarer
Postat av: Linda

Älskling vad har hänt?

2008-01-17 @ 22:07:04
URL: http://rosaregn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0