Work, work

Det bästa av allt: jag har fått en ny lärare i skolan. Hon är skitläskig.
Jag fattar ingenting av vad hon säger eller vill.
Igår fick jag reda på att vi ska hålla ett föredrag i en kvart tills på måndag, men helst fredag.
HÅLLA ETT FÖREDRAG?! I EN KVART?! PÅ FRANSKA???!!!
Helvete. Visst, jag kan göra mig förstådd när jag ska beställa bröd men inte så mycket mer. Fan, fan, fan. Det är ju svårare än vad vi behövde göra på typ svenskan på gymnasiet! Jag vill inte. Jag vill inte.

Dessutom fyller jag 20 på fredag. Kan ni snälla säga vad jag ska hitta på på min 20årsdag, ensam i Paris, innan jag ska möta upp Daniela klockan 17?

(Och, inte behöver jag väl säga vad vi åt till middag idag...?)

Kommentarer
Postat av: Baba

Men herregud!
Det är ju på lördag du fyller år!
Sätt på dig en skylt där det står att det är din födelsedag, stor ska den vara, och det är nog bäst om det står på franska.
Sen går du bara runt på Paris gator och torg och ser vad som händer!

2008-01-09 @ 21:15:08
Postat av: Baba

Förresten sitter nu jag och mamma mittemot varandra med varsin dator i knät och läser din blogg -samtidigt...

2008-01-09 @ 21:16:16
Postat av: Baba

Kollar på grammisgalan!
Salem blev just årets bästa artist!
OCH DET VAR TYP HANS FJÄRDE PRIS!

2008-01-09 @ 21:35:07
Postat av: kajsa

baba behöver en man

2008-01-10 @ 10:59:59
URL: http://kajsaheidrun.blogg.se
Postat av: mormor och morfar

Läskiga lärare har man ju haft men dom brukar vara bättre än man tror. Berätta om den svenska julmaten.

2008-01-10 @ 16:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0