I fucking love you, yes I do.

Ajajaj... Jag börjar inse att jag åker hem snart.
Två veckor och två dagar kvar.
Och jag börjar inse hur extremt mycket jag kommer sakna de vänner jag har här.

I fredags till exempel var det körfest. Full rulle hela natten hemma hos Phil fram till klockan 6 på morgonen, med dans, skriksjungande och att bli nedsprutad av duschen inkluderat.

Några partyladdade medlemmar ur kören på väg hem till Phil:
Några partyladdade medlemmar ur kören...



Allt är bara så fint hela tiden. Jag blir så glad av alla som jag lärt känna här, är så tacksam. Trots att jag inser att många av de jag umgås med här nu aldrig kommer komma tillbaka in i mitt liv är jag så glad för den tid vi haft här tillsammans. Jag har lärt mig så mycket.

Kommentarer
Postat av: baba

men hanna, vi här hemma saknar dig! mer än du kan ana, jag räknar oxå dagar. 14 st kvar i dag.

Låt det gå snabbt.

2008-06-13 @ 14:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0