Instängd

Jag smög mig hemåt halv sju imorse. Full like a kastrull som Schyffert säger. Hade varit på en himla trevlig fest i ett danskt kollektiv.

Vaknar vid lunchtid, hungrig som en  varg och extremt sugen på en dusch. Inser dock att anledningen till att jag vaknat är att familjen har bjudit hem fasligt massa folk på lunchbjudning. De är fortfarande kvar. Jag vägrar lämna mitt rum. Håret står på ända, mitt huvud snurrar fortfarande av kvarvarade vin i mina ådror och jag luktar nog inte godare än soptunnorna på vår innergård. Inte så sugen på att visa upp mig såhär direkt.

Kan de gå snart eller?
Jag får lyxa till det med en ipren jag hittade under sängen så länge.

Kommentarer
Postat av: mamman

själv har jag varit på 60-årsskiva hos ett homopar (Jannes kusin). Det var intressant, jag och honomvännen blev bästisar (så klart, herreguuud)

2008-06-14 @ 19:05:18
Postat av: Anonym

honomvännen?

2008-06-14 @ 19:08:43
Postat av: mamman

meeeen, homovännen eller honomvännen, är det inte samma sak?

2008-06-16 @ 07:44:01
Postat av: Hanna

haha, heja mamma.

2008-06-16 @ 20:21:09
URL: http://hannixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0