Näst sista helgen.

Har legat vaken hela natten och kämpat mot att inte kräkas. Jag förstår inte varför jag så ofta blir magsjuk här? Det är inte najs. Är sådär skönt dum-i-huvudet-trött, sådär att man önskar att man hade färre hjärnceller eftersom allt känns lite lättare när hjärnan är tömd på tankar. Sitter just nu och knarkar Rufus Wainwright. Underbart!

Sammanfattar min underbara helg med lite bilder:

Fredagkvällen började med en "internationell bar" i Latinkvarteren.


...och fortsatte i ett danskkollektiv


När jag kom hem strax innan 7 hade det blivit ljust.


På lördagen såg vi på fotboll och fortsatte sedan med att gå på resturang och bar:


Söndagen var BBQ hos Claud. Männen fixade grillen medan vi spanade in rumpor.

Jag drack martini och skrattade så att jag grät. Oavbrutet.


Sedan blev det Singstar hela kvällen.


"Final Countdown" med total inlevelse. Och obligatorisk headbangning.

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh rumpor!

2008-06-16 @ 14:39:49
URL: http://riksmongo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0