Sömnlös i Se........ Paris.

Senaste veckan har jag haft extremt svårt att sova. Tusen och åter tusen tankar snurrar runt i mitt huvud. På dagarna blir jag dödstrött och jag bara längtar efter att få krypa i säng. Väl där börjar tankarna snurra och ja, så fortsätter det, dag efter dag.

Dessutom känner jag mig som ett ruttet ägg när jag bangar på att gå ut och klubba eller går tidigare från en fest. Ond cirkel kallas det, har jag hört.
Antar att det har att göra med att mitt psyke krisar lite just nu. Är snart hemma och just nu vet jag inte ens var hemma är. Förvirrad var ordet.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Det är Livet, Hanna, att mötas och skiljas och tycka att det gör så ont, så ont, hur mycket man än stålsätter sig.

Det är därför jag tycker att det är barnmisshandel det "dina" måste gå igenom det VARJE ÅR, trots att de är så små.

Men var inte så säker på att de här människorna inte dyker upp i ditt liv igen! Se bara till att ha varandras adresser eller telefonnummer, man vet aldrig vad som händer.



Vi längtar efter dig.

Kram,

Birgitta

2008-06-12 @ 13:38:02
Postat av: Eric

om du inte sover.. SUP!!

2008-06-12 @ 15:54:12
URL: http://howtodisappearcompletely.blogg.se/
Postat av: Linda

Hannil, hemma är med mig.

2008-06-14 @ 18:51:17
URL: http://riksmongo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0