18.

Precis så många grader var det igår. 18 grader varmt.
Jag sprang vilse i Bois de Vincennes. Sprang och sprang och sprang. Har så jävla ont i röven idag. Men fint var det, med bäckar, knoppande träd och påskliljor.

Följde med till en hemmafest vid Les Halles.
Som vanligt var jointarna mer förekommande än alkoholen. Vet inte vad det är, men det är något med den sötsura, kåda- och trälikninande doften som alltid, alltid får mig att må spy-illa. Har hänt flera gånger att jag börjar kräkas när de börjar röka på. Folk tror att det är för att jag druckit för mycket, men hur många har börjat fyllespy efter två glas vin? Nej, jag håller fast vid att det är den vidriga lukten som gör det. Det sätter sig i bihålorna och sitter kvar där i timmar efteråt och får mig att vilja kräkas...

Var i svenska kyrkan innan och såg finalen på Melodifestivalen.
70 svenska au-pairtjejer som vrålade, fnittrade och apploderade så fort Björn Gustavsson dök upp i rutan. Det var en upplevelse, må jag säga.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, gud vad roligt :D Ja, det är lite hulken över henne... :P
Hmm... jag tror jag kan tänka mig, får kolla nästa gång jag går förbi med hunden!
Jag har jobbat i helgen! Är på jobbet nu faktiskt... Och rasten är snart slut.. blä :P
Själv då? Är du ledig på helgerna?

2008-03-16 @ 16:58:45
URL: http://celsius747.blogg.se/
Postat av: Anonym

det ar ett faktum kara du. DU AR EN ALKIS. har inget att gora med lite kada. sluta upp. du ar som mig och alla va kanner hahahahaha. baaaaby. saknar dig.
jag ar helt installd pa att halsa pa dig nar jag far for dig. jag aker hem nasta vecka. nu sitter jag ensam pa en flygpplats i buenos aires. jag ska nog gora som dig och ga och flirta lite. inte ligga. kanske ligga. men neaaaeeej, tror inte det.
loving you from the other side of the planet!

2008-03-17 @ 18:52:22
Postat av: Ewqe

Like your blogg!
Vågade dock inte läsa så mycket härifrån
kontoret^^
Hur länge har du varit i paris?

2008-03-18 @ 09:59:48
URL: http://mikqwe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0