Gala.

Det är 14 grader varmt och växlande solsken men jag vägrar att gå ut.
Jag är bakis.

Anledning:
Igår var jag på bal. Över 1000 pers i samma lokal. Alla var finklädda, kostym och klänning, hela köret. Ville man ha ett glas läsk betalade man 1 euro. Lade man till ytterligare en euro fick man valfri sprit i sin läsk. Behöver jag säga att det blev en del rom och cola för min del?


Vi dansade oss svettiga och drack sprit. Jag kom hem runt 6 någon gång. Vaknade vid lunchtid och var fortfarande full. Något som kan vara extremt roligt om man är två (vingla till Burger King och trycka i sig det äckligaste de har) men ensam känns det bara pinsamt och extremt jobbigt.
Jag vägrar att gå ut idag.

Kommentarer
Postat av: kajsa

men kom hem så vi kan göra +46closingpartydagenefterrepris då!

2008-03-29 @ 17:46:18
URL: http://ingetlivutanstil.blogg.se
Postat av: Guillaume

Merci beaucoup pour cette belle page,les photos sont très réussies !!!
Je suis content que tu aies passé une bonne soirée avec moi, à bientôt.
Guillaume

2008-03-29 @ 19:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0