Hon kan inte låta bli...

Jag undrar varför. Varför jag hela tiden, överallt, med vem som helst, flirtar.
Det har alltid varit så. Inte att jag vill något med det alls, det bara blir så.
En del av min personlighet, kanske.
Har gett en del problem, som svartsjuka pojkvänner, missförstånd och människor som tror jag vill något med det. Men så är det inte.

För jag menar, bara för att jag är lite flirtig mot tanten i ICA-kassan betyder det ju inte att jag vill ligga med henne. Det bara blir så. Sätter lite guldkant på tillvaron.

Som igår tillexempel. Killen som sålde ett par joggingskor till mig (fantastiska btw, man bara studsar fram, tack för tipset mamma och Janen!) bestämde sig för att han ville gifta sig med mig, lära sig svenska och köpa sig en lantgård i Stockholms skärgård. Jupp.

Men flirta är inget jag vill sluta med. Det är kul.
Får tänka efter lite bara...

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh Hanna, jag känner mig så träffad (förutom tant-delen) :D Du får gäääärna flirta med mig när du kommer och handlar ;) Du måste komma och flirta när du kommer hem? Btw, När kommer du hem?
// Hon den där gamla skolkamraten

2008-03-14 @ 17:10:38
URL: http://celsius747.blogg.se/
Postat av: The lillebruur

Hihi vem vill inte ligga med ica-tanten

2008-03-14 @ 17:25:54
Postat av: Sara

Hehe, ja jag har faktiskt läst din blogg ett tag, och lyssnat på alla gånger du har varit i radio, du är jätteduktig! Skönt att komma hem till Sverige när det är varmt och skönt då :) Men Ensta är ju inte så långt, ni kan ju inte handla på Willys liksom ;) Vart i Ensta ska det flyttas?
Det är bara fint med mig! Jobbar och står i! Din lillebror har börjat komma in på kvällarna med polarna :P Själv då?

2008-03-14 @ 21:45:43
URL: http://celsius747.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0