Creve de chaleur.

Klockan är halv nio på kvällen och termometern utanför visar fortfarande 26 grader varmt.
Underbart, men hallå, jag blir helt korkad i bollen av  denna värme!

På natten måste jag sova naken, livrädd för att någon ska slita upp dörren. Och min lilla glugg till takfönster måste vara vidöppet, vilket släpper in allt oljud från Parisnatten och (om jag skulle ha enorm otur) fågelskit i min säng. Allt detta leder alltså till en hel del sömnbrist.

Fast näe, jag klagar inte.

image177

Kommentarer
Postat av: kajsa

fast insekter är ju bara värst. fifan.

2008-05-07 @ 21:32:32
URL: http://ingetlivutanstil.blogg.se
Postat av: Birgitta

Min väder/temperatur-kommentar/fråga hamnade vid fel inlägg, bara så att du vet att vantar inte har med varken blondiner eller motorcyklar att göra.
Fast de kan vara bra med vantar när man åker motorcykel ...
Äsch, jag vet inte.
B igen

2008-05-08 @ 09:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0