Ibland är man bara bäst.

I din röf alltså.

(Klicka på länken och bläddra ner en bit!)

Kommentarer
Postat av: cilla

Hej Hanna!
Jag heter Cilla och bor på Södermalm i Stockholm. Jag ska åka som au pair till Paris i höst, och hittade din blogg för ett par veckor sen via google när jag sökte efter en blogg som skrevs av en au pair i Paris ? någon precis som din alltså. Jag har läst igenom vaje litet inlägg du har skrivit och det har varit riktigt, riktigt intressant att följa topparna och dalarna du gått igenom.

Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att svara på lite frågor jag har kring hela resan du har gjort? Isåfall kan du väl skicka ett mail med till mig på [email protected].
Hälsningar Cilla

P.S. Jag är ingen galen stalker, bara nyfiken...

2008-05-22 @ 19:36:15
Postat av: morföräldrarna

Morfar och jag lyssnade nyss på din senaste
radiorapport om parker i Paris. Vi tycker att du har blivit så proffsig och talet flyter så fint. Det blir bara bättre och bättre. Var ska detta sluta? Puss.

2008-05-22 @ 20:21:34
Postat av: Lina

Tack så jättemycket för kommentaren :) Fortsätt gärna att läsa min blogg! =)

2008-05-22 @ 22:29:34
URL: http://lvdp.blogg.se
Postat av: Linda

Darling. Jag saknar dig och tänker på dig och drömmer om dig. Bara så du vet.

Rymmer till Falun över helgen, det ska bli skönt - man behöver komma bort ibland.

(jag har ny blogg också. Så det så. Länken hittar du här eller på min gamla blogg).

Det är bara en månad och 6 dagar kvar tills du kommer hem, tills du är med mig igen. Det känns underbart älskade Hannil! Så underbart att jag inte ens kan beskriva det med ord. För evigt du och jag.

Puss

2008-05-22 @ 22:53:37
URL: http://riksmongo.blogspot.com
Postat av: Birgitta

Det visste jag väl, det vet vi alla, att du är en stjärna. Bara du tvivlar ibland!

(Och så har vi det där med att "responsa" på kommentarer och mejl ...)

Birgitta

2008-05-23 @ 09:31:08
Postat av: Linda

Du är kändis nu;)

2008-05-23 @ 11:45:41
URL: http://riksmongo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0