Söndag.

Mötte upp Elin direkt vid Porte Maillot när hon kom från flygplatsen efter en vecka i Sverige. Vi gick till Bois de Bologne, hon hade med sig svenskt lösgodis (wwwiiiee). Sedan hem en snabbis hos mig, frågade lite snällt om Elin skulle kunna få sova hos mig. Självklart, sa mamman. Lite lätt förvånade men ändå väldigt nöjda installerade Elin sig på min minigolv i mitt rum. Ut i sista kvällssolen på pick-nick. Vid 22.30 var det fortfarande 21 grader varmt.

Första söndagen i månaden innebär gratis museum i Paris. Tror ni vi hittade något som var både öppet och gratis?! Nejdå, självklart inte. Efter att ha åkt fram och tillbaka och känt oss väldigt förvirrade hamnade vi här:



Jag älskar Paris.

Kommentarer
Postat av: caroline

håller med, älskar paris!!
Ha en bra Måndag
Carro!

2008-05-05 @ 09:10:24
URL: http://carrobruden.blogg.se
Postat av: Jessi

Åh Paris låter underbart :)
Har dock aldrig varit där men..

2008-05-05 @ 09:11:42
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0