Idag

Har jag:

+ Sovit mer än 12 timmar.
+ Drömt om död och sjukdomar. Igen.
+ Haft kramp i magen (varför? gör så jävla ont)
+ Kramats med barnen. Åh vad jag älskar dem.
+ Lagat lunch till familjen. Eller i alla fall halva av dem.
+ Skrivit ett brev och postat den.
+ Blivit blöt om fötterna. Det spöregnar. Jag saknar mina röda gummistövlar.
+ Har skitigt hår, övervägt att tvättat det, skitit i det och satt upp det i tofs. NAJS!
+ Lyssnat på orgeljazz och saknat Dystal.
+ Funderat på vad jag ska prata om på radion imorgon. SR METROPOL 93.8, kl 9.12


Ja, och klockan är bara två. Ikväll blir det kör. Tjo!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har väll inte glömt bort den svenska grammatiken nu va? ;)
Pöss

2008-05-27 @ 15:11:25
Postat av: Hanna

haha! det har jag säkert.
något särskilt du tänker på? :P

2008-05-27 @ 15:17:44
URL: http://hannixen.blogg.se
Postat av: Anonym

+ Lagat lunch till familjen. Eller i alla fall (halva) HÄLFTEN av dem.
+ Skrivit ett brev och postat (den) DET.

Haha ;)
Eller?
Du får väll rätta mig om jag har fel... :P

2008-05-27 @ 20:48:26
Postat av: Hanna

ujuj, och jag ska ha vunnit pris för bästa elev i svenska b? haha!
Vi får väl trösta oss med att jag inte talar med brytning... :P

2008-05-27 @ 23:16:21
URL: http://hannixen.blogg.se
Postat av: Anonym

Det får vi allt se när du kommer hem!
fast fransk brytning är ju iaf ganska nice

2008-05-29 @ 23:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0